Hoe kan ik de inhoud van mijn winkelmandje wijzigen?
Het winkelmandje is in principe hetzelfde als in een supermarkt. Je kunt er producten inleggen, maar je bent niet verplicht deze te kopen. Het biedt de mogelijkheid om verder te zoeken in de webwinkel. Je kunt de inhoud van het winkelmandje bekijken of wijzigen wanneer je maar wilt. Van ieder product kun je het gewenste aantal veranderen door dit in te typen. Ook kun je producten uit het mandje verwijderen. Daarna kun je weer verder winkelen of direct naar de kassa gaan om de bestelling af te ronden.
Waarom een account?
Als je voor het eerst een bestelling plaatst kun je een account aanmaken. Het voordeel hiervan is dat je gegevens worden opgeslagen; dit is gemakkelijk als je later nog eens terugkomt om opnieuw te winkelen.
Waarom een wachtwoord?
Als je je aanmeldt als nieuwe klant, worden de adresgegevens en een wachtwoord gevraagd. Deze adresgegevens hebben we nodig voor de facturering en verzending. Om je als vaste klant van dienst te kunnen zijn, hebben we de winkel voorzien van de mogelijkheid om bij terugkeer je adresgegevens te laten “herinneren”.
Uiteraard willen we jouw gegevens beschermen, vandaar dat we ze beveiligd hebben met een door jouw gekozen wachtwoord.
Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je met een klik op de knop “Wachtwoord vergeten” een nieuw wachtwoord aanvragen. Het nieuwe wachtwoord wordt dan naar je e-mailadres verzonden.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
de kamenier handelt volgens de regels van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of ook GDPR genaamd).
Wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en gebruiken je e-mailadres niet voor andere doeleinden dan de afhandeling van jouw bestellingen en eventuele email communicatie hieromtrent. Als je hierover nog vragen of opmerkingen hebt, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met ons via info@dekamenier.be.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen vanaf € 50 is de verzending in België gratis (m.u.v. sale artikelen). Bij bestellingen uit de sale of bestellingen onder de € 50 zijn de verzendkosten € 7.
Bij bestellingen vanaf € 80 is de verzending naar Nederland gratis (m.u.v. sale artikelen). Bij bestellingen uit de sale of bestellingen onder de € 80 zijn de verzendkosten € 11.
Ik wil een bestelling en de factuur elk op een ander adres ontvangen. Is dit mogelijk?
Uiteraard is dit geen probleem. Je hoeft hiervoor alleen een ander afleveradres in te vullen onder het factuuradres. Wanneer je hiervoor kiest, zullen wij het pakket versturen naar het afleveradres.
Ik heb geen e-mail ontvangen met de bevestiging van mijn bestelling
De e-mail met de bevestiging van je bestelling wordt automatisch gegenereerd. Wanneer je geen bevestiging hebt ontvangen, zit er waarschijnlijk een fout in het door jouw opgegeven e-mailadres. Om dit te checken, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Indien je een account hebt aangemaakt, kun je zien welk e-mailadres je hebt opgegeven en dit eventueel wijzigen. In je account kun je ook de bestellingen bekijken die je hebt gedaan.
Hoe werkt het ruilen en/of retourneren?
Je kunt een product binnen veertien dagen na ontvangst terugsturen met het retourformulier. Dit retourformulier vind je hier terug. Het product moet teruggestuurd worden in de originele verpakking, onbeschadigd, voorzien van aangehechte labels en compleet met alle toebehoren. Dit indien redelijkerwijs mogelijk. Artikelen terugsturen gebeurt op eigen kosten.
Kan ik mijn bestelling ook omruilen in de winkel?
Uiteraard kun je jouw bestelling ruilen of retourneren in onze winkel in Tielt. Het adres van onze winkel is: Kortrijkstraat 57, 8700 Tielt.
Hebben jullie alle artikelen die in de webshop verkrijgbaar zijn ook in de winkel?
Ja.
Kan ik de bestelling zelf afhalen?
Jazeker, dit is mogelijk. Je kunt dit aangeven in het gedeelte waar je ook kunt betalen.
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
De bestelling wordt verstuurd met bpost (zowel in België als in Nederland). Zodra jouw pakket verstuurd is, kun je deze volgen via de link die je per e-mail wordt toegestuurd na verzending door ons. Als je op het moment van levering niet thuis bent, zal de postbode proberen het pakketje bij de buren af te leveren. Je krijgt dan een briefje in de bus met de informatie waar het pakketje is bezorgd. Mocht het ook niet lukken om het pakket bij de buren af te leveren, dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vind je een ‘niet-thuis-code’: met deze code kan je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je jouw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.
Lukt het niet om jouw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heb je de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kan je de zending ophalen bij een Postkantoor bij jou in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten. Je hebt twee weken om jouw pakket op te halen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket ophaalt.
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij doen met ons team ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heb je toch een klacht, wil je dit dan zo snel mogelijk aan ons melden? Je kunt een e-mail sturen naar info@dekamenier.be. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum. Binnen 7 werkdagen ontvang je antwoord over de afhandeling van de klacht. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen. Voor geschillen kan u ook beroep doen op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.
Hoe plaats ik een bestelling?
– plaats de gekozen artikel(en) in het winkelmandje
– wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling
– vervolgens ga je door naar de kassa
– controleer de persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig het afleveradres
– kies op welke manier je zou willen betalen
– wanneer alle gegevens kloppen, klik je op afrekenen
– alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW
Zit jouw vraag er niet bij? Stel deze dan aan ons: info@dekamenier.be
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en zorgen ervoor dat de persoonlijke informatie die je aan ons doorgeeft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij zullen jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken.